Thursday 22 March 2012

my mother a.k.a Pn. Zarinah ^_^

klo b4 ni aku post pasal abah aku..skunk ni aku nk b'cerita pasal ma aku lak...ma aku housewife,, sbb 2 la aku lebih rapat ngn ma aku..ma aku anak tunggal,, so klo blik kampung mcm xblik je...c0z adik-beradik aku je pon,, huhu =)

oke ma aku peramah owg nyer,, semua owg kenal ma aku klo kt kwsan umah aku 2..huhu selalu nyer klo aku nk g mne-mne aku akn g ngn ma aku..bkn pe xyah bwk kuar uit sendiri..hehe ma aku 2 pula jenis mnje kn aku..cmue yg aku nak ble diktekan aku dpt la..bkn la 100 percent,, dlm 90 percent 2 mybe la..

ma aku pndai masak..cmue masakan dia aku suke,, especially bubur pulut hitam..2 mknan kegemaran aku..bila aku blik je umah ma aku pon prepare cmue mknan yg aku suka..kl0 1 mggu cuti..1mggu la aku mkn mknn yg bez-bez..hehe

ma aku ni jgak pndai melukis..klo aku ngn adik-adik ada kerja sekolah yg kena lukis-lukis,, ha ma aku la yg jd mangsa..sbb 2 la kteowg cmue syg kat ma cgt3..hehe oke la cmpai sini je cerita sal ma aku..MA I LOVE U!!!!

 nie la dia Pn. Zarinah..my mum!

the END..rajin-rajin la usha blog ni ye..=)

No comments:

Post a Comment