Thursday 22 March 2012

my father a.k.a En. Fezarudin ^_^

oke la bia aku citer ckit sal abahku yang HENSEM ni...huhu i call him 'abah',, abahku ni guru besar dekat Sekolah Kebangsaan Changkat Ibul..dekat Perak,, actually aku pon xtaw sekolah abah aku ni katne,, c0z abah aku baru je pindah kat sane..and i'll also don't know how my 'abah' at his school..b4 this ak xnah pon sekolah ngn abah aku...adik-beradik aku semua nyer xnah sekolah ngn dia..privacy la katakan..huhu

abahku dirumah pula..erm he's someone that i respect in my life..abah susah nk naik angin  or 'marah',, if he gets angry he just keep silent...abah selalu nye give more advice to us..what we should do and what we should not do..setiap kali aku dapat result utk exam-exam yg besar,, abah mesti akn ckp mcm ni..."its oke,, bagi abah result aten mcm mne pon abah still time.." dush! haha abah saja je tu nak sedapkn ati aku..pdhl result ak ni cukup-cukup mkn je.."result is not important, if u get more A's but u have bad attitude,, u're nothing!" 2 yg selalu abah aku pesan kt aku..

abah aku mmg bagus la klo bab-bab advice ni..tp seorang y sgt pendiam..huhu susah sgt nk communicate ngn abah kesygan aku ni..dia xske ckp benda yg xpenting..sbb 2 klo aku nak start ckp ngn dia..selalu nyer aku susun ayat dlu..hahah lawak kan..pdhal ckp ngn abah sendiri 2..gaya cam nak interview 'Perdana Menteri' je...abah2,,huhu

opss lupa lak nk citer sal family abah aku..abah aku ni ank no. 2..cme mcm ak la,,hahaha dia ad kkak n adik..cmue nye da kawin kecuali maksu! ish ble la nk kawin..haha tiba-tiba je aku ni kn..klo ada jodoh,, insyaallah dia akn kawin anty..d'sebabkan abah aku ni anak lelaki,, abah aku secara automatic nye mnjadi anak sulong..

aku ase da bnyk da aku citer sal abah aku..walau mcm mne pon abah aku,, aku tetap syg dia ketat3 <3
'abah, u make my life complete with ur loves'..thank you! =D


ini la abah aku..smart kan?? hehe

the END..rajin-rajin la usha blog ni ye..=)

No comments:

Post a Comment