Thursday 22 March 2012

my brother a.k.a Zahirul Firdaus ^_^

post kli ni about my brother lak..umur dia 24 tahun..bak kata owg tua-tua, da boleh kawin da ni..hehe soe abg! abg aku still blajar kt KPTM Ipoh..dkat je ngn umah aku,, waktu kecik-kecik dlu bnyk la kenangan aku ngn abg aku ni..yela msing-msing nakal,, haha admit pon..

nk dijadikan citer aku ni sama skolah ngn abg aku dr standard 1 to 4..pergi ngaji cme-cme..bju pon nk cme, ksut jam tangan..kira nyer cmue la..pagi-pagi kteowg akn nek basikal g sekolah,, then ble time blik 2..ha ade je idea abg aku ni nk bwk aku g jln-jln..g kedai runcit seberang sekolah coz nk bli mainan yg kad-kad 2..mcm happy fmily cmue 2 la..yg plg bez nyer abg aku bwak aku makan ais kepal..ntah mne dia taw tmpt 2..sedapp!!! wuaaa rndu nyer zaman 2..

lpas je standard 6 abg aku dpt tawaran g SBP.."SMK Sultan Azlan Shah" or nme pendek dia "SERATAS"...haaa lpe nk bgtw,, abg aku ni ble da besar pendiam mcm abah aku...ssah btoi nk ckp ngn dia..asyik duduk dlm bilik je dia...ngadap komputer dia 2..bak kata ma aku la..huhu

so smpai sini je ye...anty klo ad cter-cter yg bez sal abg aku ni..aku post lg,,=)

me n abg..senyum sokmo!!!

the END..rajin-rajin la usha blog ni ye..=)

No comments:

Post a Comment